torsdag 22. september 2011

Praksis

Tirsdag. 20 september 


En ny spennende dag ute i praksis. Fikk ikke tid til å ta så mange bilder men her er noe av det jeg har gjort:
Laget seks av denne buketten.

Det første jeg var med på var å sette opp juletre i stål som skulle stå klar på lager til å ta frem når julen kommer. Veldig kjekt ,hele meg glitret av alt glitteret som hadde falt av treet når jeg var ferdig. kom også litt i julestemning:). 
Etterpå vannet jeg orkideer som sto til utstilling. Når jeg var ferdig med det reiste jeg og hun som eier butikken på besøk til Louise, ei som går i klassen min og hun som eier Forus blomster på Forus. Fikk se litt hvordan hun hadde det i butikken og hva de holt på med. De var akkurat ferdig med å male den ene veggen bak disken og hadde begynt å pynte litt i butikken. Var veldig fint der,kjekt å få være med å se hvordan de har det. 
Etterpå reiste vi til primaflora på Forus, der de handler blomster og andre varer. Var med å plukka ut hva vi skulle ha med tilbake. Veldig kjekt å få bli med å se hvordan de gjør det.
Når vi kom tilbake var det ikke så mye tid igjen, den siste timen var jeg med å satte opp en portal i butikken, Brukte hønsenetting å satte det opp i en stor urne og festet greiner på sånn at de formet seg fint over inngangen til trappen. Jeg skal ta bilde av det neste gang jeg er i praksis. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar